TinaR si marketingul prin zambet

Este o expresie a stilului si feminitatii romanesti inca din 1994, pe vremea cand unii incercau sa recicleze brandurile antedecembriste, iar altii visau sa creeze unele noi. Dintr-un astfel de vis s-a nascut si TinaR, un brand cu fibra 100% romaneasca.   

A avut parte de propria sa portie de criza, una chiar generoasa, a facut compromisuri pe care nu si le-ar fi dorit, a suspinat dupa vremurile bune, insa nu si-a pierdut incredererea, iar cu un zambet le-a depasit pe toate si s-a relansat intr-un mod cu totul surprinzator. TinaR a indraznit sa creeze o lume multicolora intr-un an extrem de mohorat. Si nu a dat gres.

De 18 ani se dedica cu pasiune femeii, pe care cauta sa o invaluie in gratie, sa o asorteze cu bun-gust, sa o rasfete si sa o incante. Dar in toamna aceasta si-a dorit mai mult, si-a dorit de la ea un zambet, pentru ca, dupa ce o gateste cu cea mai frumoasa rochie si cea mai cocheta poseta, zambetul ramane accesoriul cel mai de pret, cel care face diferenta in intreaga tinuta.

De dorul femeii radiante, TinaR a dedicat o intreaga campanie zambetului, campanie pe care a lansat-o cu mult farmec in toamna acestui an si pe care a intitulat-o „Tu ce zambet porti azi?”

Mai mult decat a fi o intrebare, „Tu ce zambet porti azi?” este un indemn si un concept-cheie al campaniei TinaR, ce a vizat deopotriva offline-ul si online-ul. S-au ales pentru promovarea sa vitrinele celor aproape 20 de magazine TinaR din tara, website-ul si pagina de Facebook a brandului. Dar mai presus de toate, s-au ales chipuri reale si naturale ale femeii TinaR, pentru ca zambetele lor sa atraga alte zambete. Aceste chipuri absolut obisnuite, dar unice totodata, au devenit imaginea campaniei.

In vreme ce altii par amortiti intr-o economie bantuita de spritul crizei, TinaR se reinventeaza. In luna noiembrie si-a lansat noul website, un butic online atat de colorat si vesel incat iti ridica instantaneu colturile gurii a zambet. Acolo, isi invita fanele la o sesiune de terapie virtuala prin shopping si un concurs de povesti sub marca TinaR, care de altfel a adunat cateva mii de testimoniale. Pe Facebook, sporovaieste cu drag si indelung despre moda, cosmetice, muzica, valori si vise, despre intreg universul interior si exterior al femeii.

In fiecare sezon, trendul international ne spune  ca se poarta anumite culori, linii si texturi, insa TinaR nu este un brand de tip fashion victim, ea are propriul trend, pe care-l cizeleaza cu ajutorul designerilor romani. Doar romani.

Dar, pe langa calitatea pieselor vestimentare, pe langa grija pentru clienti si interactiunea constanta cu acestia, brandul are un ceva in plus: un tip de marketing foarte cald, bland, non-agresiv si original, incarcat cu o anume familiaritate. TinaR nu vrea sa te corupa, sa-ti smulga indata privirile si banii din portofel, ci vrea sa te invite la o sueta si sa-ti vorbeasca ca o prietena dintre cele mai dragi. De aici si mesajul care insoteste etichetele sale unice: „Am sa-ti vin bine pentru ca ma asortez cu zambetele tale”. Nu-mi amintesc sa fi vazut un mesaj de vanzare mai bun.

Intr-o lume parca din ce in ce mai posomorata, TinaR ne indeamna sa zambim larg, proaspat si din toata inima. Dincolo de cifre si marketing, campania sa este deosebita pentru ca da brandului o fata umana, iar noua un motiv in plus se ne destindem printr-un dezinvolt suras.

Anunțuri
Categorii: 2.Publicitaturi | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: